فرهنگی و هنری

بهترین فیلم های نتفلیکس در حال حاضر

بهترین فیلمی که می‌توانید در نتفلیکس تماشا کنید چیست؟ این یک سوال متداول است که اغلب افراد از خود می‌پرسند. گاهی اوقات، صرف کردن 15 دقیقه برای پیمایش منوهای ژانرهای مختلف سرویس استریم می‌تواند انتخاب فیلم را به یک وظیفه دشوار تبدیل کند. کاتالوگ گسترده‌ی فیلم‌های نتفلیکس همراه با الگوریتم‌های توصیه‌گر غیرقابل درک آن، ممکن است باعث شود که پیدا کردن چیزی برای تماشا کردن مثل یک کار زمان‌بر به نظر بیاید. اما ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

برای افرادی که در جستجوی فیلم مناسب ماهی فوریه هستند، ما گزینه‌هایی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که به فیلم‌های مورد علاقه‌ی فعلی‌تان در پلتفرم محدود شده و شامل تریلرهای فشرده، کمدی‌های جالب، و کلاسیک‌های جدید می‌شود. این فهرست را به‌صورت ماهانه بروز می‌کنیم، زیرا فیلم‌های نتفلیکس به‌صورت مداوم اضافه و حذف می‌شوند. بنابراین، در بار دیگری که به صفحه اصلی نتفلیکس خود مراجعه می‌کنید، حتماً مجدداً آن را بررسی کنید.

آن را دنبال میکند

فیلم ترسناک فراطبیعی “آن دنبال می‌کند” به کارگردانی دیوید رابرت میچل درباره‌ی یک نوجوان جوان به نام “جی” (با بازی مایکا مونرو) است که پس از یک برخورد عجیب، متوجه یک موجود کابوس‌وار می‌شود که هیچ‌کس جز او نمی‌تواند ببیند و قصد کشتن او را دارد. برای جلوگیری از مرگ، جی و دوستانش باید یک قدم جلوتر از موجود بمانند، در حالی که تلاش می‌کنند وسیله‌ای برای شکست دادن آن پیدا کنند، یا در غیر این صورت به انتقال نفرین به قربانی بی‌ادعای دیگر متوسل شوند. با موسیقی فوق‌العاده‌ای که توسط آهنگساز Hyper Light Drifter، ریچارد وریلند (معروف به Disasterpeace) ارائه شده است، “آن دنبال می‌کند” یک درام ترسناک نوجوانانه به یادماندنی، منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده است که فیلم‌نامه را بر روی قاب‌بندی سنتی این ژانر با نتایج فوق‌العاده‌ای تغییر می‌دهد.

کشتن آنها به آرامی

در فیلم “Killing Them Softly”، که به کارگردانی اندرو دومینیک در سال 2012 ساخته شده است، برد پیت نقش جکی کوگان، یک مجری اوباش را بازی می‌کند. جکی کوگان پس از تلاش سه کلاهبردار کوچک برای دزدی از بازی پوکر مافیایی، وظیفه بازگرداندن نظم را بر عهده دارد. این فیلم در شهر بوستون و در آستانه انتخاب باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده روایت می‌شود. “Killing Them Softly” یک فیلم جنایی تلخ، تیره و مهیج است که با سخنرانی پایانی آن، کلمات آن برای مدت‌ها در ذهن شما می‌مانند.

شاه آرتور: افسانه شمشیر

فیلم 2017 “گای ریچی”، با زمینه‌ای بصری کاملاً متفاوت از نسخه‌های قبلی آرتورین ساخته شده است و به خوبی و بدی از دیگر فیلم‌ها متمایز می‌شود. داستان آن پس از شکست دادن موردرد، جادوگر شیطانی، در یک محاصره عظیم، توسط اوتر (با بازی اریک بانا) آغاز می‌شود. اما اوتر به وسیله برادرش وورتیگرن (با بازی ژود لاو)، که مدام پوزخند می‌زند، خیانت می‌شود و جود لاو، بچه‌ی آرتور (که نقش آرتور بزرگسال را بازی می‌کند)، یتیم می‌ماند. آرتور در خیابان‌ها بزرگ می‌شود و تبدیل به یک شخصیت سرسخت و متفاوت، گای ریچی، می‌شود، اما همچنان کابوس‌های مرگ والدینش او را تسخیر می‌کند. وقتی که اکسکالیبور را از روی سنگ بیرون می‌کشد، آرتور، به عنوان شاه آرتور، شناخته می‌شود و داستان به اینجا ختم می‌شود.

با تندخویی، تدوین دیوانه‌وار، استفاده هیجان‌انگیز از افزایش سرعت در صحنه‌های اکشن اوج، و موسیقی غوغایی، این فیلم هویتی قابل لمس دارد، اما این بدان معناست که این اقتباس مطمئنا برای همه مناسب نیست. فیلمنامه یک درهم و برهم است که از چندین تلاش تولید نشده قبلی در یک فیلم آرتور ساخته شده است، اما این فیلم واقعاً قابل توجه است به روش هایی که محدودیت های فیلمسازی دیجیتال را از بین می برد، از جمله برخی از بهترین سکانس های مونتاژ در خاطرات اخیر هالیوود. اگر مایلید که با یک جشن بصری زیاد اوقات احمقانه ای داشته باشید، به آن ضربه بزنید.

لوپر

فیلم علمی تخیلی و اکشن “لوپر”، به کارگردانی ریان جانسون، داستان جو را به تصویر می‌کشد، که نقش آن توسط جوزف گوردون-لویت بازی می‌شود. جو یک قاتل است که در سال 2044 برای یک سندیکای جنایی کار می‌کند و تخصص او در کشتن افرادی است که کارفرمایانش از آینده می‌فرستند. اما به جای پاداش مالی، به جو فرصت بازنشستگی داده می‌شود، با شرط اینکه حلقه زمانی خود را با کشتن آینده‌اش (با بازی بروس ویلیس) ببندد. اما زمانی که آینده‌اش به او خیانت می‌کند و به یک مأموریت مرموز می‌رود، جو باید خودش را پیدا کند و حلقه زمانی خود را ببندد، پیش از اینکه کارفرمایانش تصمیم بگیرند هر دوی آنها را بکشند تا اسراری را پوشش دهند. از آنجا به بعد، داستان به پیچیدگی بیشتری پی می‌برد.

“لوپر” پر از سکانس‌های تعقیب و گریز هیجان‌انگیز، درگیری‌های مهیج با اسلحه، موسیقی زیبا از آهنگساز ناتان جانسون، و گریم‌های جذابی است که جوزف گوردون-لویت را به شکلی جوان‌تر و بهتری به نظر می‌آورد. این فیلم علاوه بر اکشن فراوان، دارای ایده‌های جذابی است که به آن قدرت و جذابیت می‌بخشد.

وسط ناکجا آباد

درام “Middle of Nowhere”، که در سال 2012 تولید شده است، بر روی داستان روبی تمرکز دارد، که نقش آن توسط امیاتزی کورینلدی بازی می‌شود. روبی یک پرستار است که در شهر کامپتون، کالیفرنیا زندگی می‌کند و از همسرش، درک که به اتهاماتی دستگیر و به هشت سال زندان محکوم شده است، جدا شده است. در حالی که روبی مرتباً به ملاقات درک می‌رود و تلاش می‌کند تا با آزادی مشروط او مذاکره کند، با برایان، یک راننده اتوبوس، آشنا می‌شود که در نهایت به دنبال یک رابطه عاشقانه با او می‌شود.

هنگامی که روبی تلاش می‌کند تا جذابیت فزاینده‌اش برای برایان را با دلبستگی دیرینه‌اش به درک آشتی دهد، اکتشافات جدیدی آشکار می‌شود که روبی را مجبور به بررسی عواقب انتخاب‌های خود و همسرش می‌کند، در حالی که سعی می‌کند به سوی آینده‌ای نامطمئن حرکت کند. “Middle of Nowhere” یک پرتره‌ی تکان‌دهنده از یافتن حقیقت در عشق و برعکس است، که زیبا، خاطره‌انگیز و کاملاً دل‌خراش است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا