فرهنگی و هنری

معرفی 10 کتاب مفید برای بزرگسالان که باید بخوانید

1. Elatsoe اثر Darcie Little Badger

الاتسو در آمریکائی بسیار شبیه آمریکای ما اتفاق می افتد… به جز، جادو، هیولاها، دانش و افسانه های مردمان آن به شکل چشمگیری آن کمک کردند. الاتسوئه در این دنیا زندگی می کند و مهارت پرورش ارواح حیوانات مرده را دارد، چیزی که از خانواده لیپان آپاچی او منتقل شده است. پس از اینکه پسر عمویش به قتل می رسد، و شهرش دور می شود، او این وظیفه را بر عهده می گیرد که بفهمد واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

2. هرگز به عقب نگاه نکن اثر لیلیام ریورا

در طوفان ماریا، یوری همه چیزش را از دست داد و مجبور شد پورتوریکو را برای رسیدن به مقصد برانکس برای همیشه ترک کند و با این کار روح شیطانی آتو را نیز به همراه خود آورد.فیوس یک افسونگری با صدای طلایی بود که نتوانست لبخندی بر لبان یوری بنشاند و از دیدار با او ناامید شد. با توجه به خطراتی که او و یوری را تهدید میکرد باعث شد آنها از همدیگر جدا شوند با این اتفاق آنها باید هم برای یکدگیر و هم برای زندگی خودشان می جنگیدند.

در بهترین سایت خرید کتاب می توانید تمامی کتاب های معرفی شده را تهیه کنید.

3. هر یک از ما یک بیابان اثر مارک اوشیرو

Xochital می خواهد قلب خود را با یک روح خویشاوند تقسیم کند، اما سرنوشت او این است که تنها با ستاره ها به عنوان همدم در صحرا سرگردان باشد. اما آرزوی Xo به طور غیرمنتظره ای محقق می شود که امیلیا، دختر سرد و باشکوه شهردار قاتل شهر، به او می پیوندد تا در بیابان سفر کند، جایی که داستان ها زنده می شوند.

4. سوزاندن جادوگر بد اثر جسیکا لوئیس

کاترل توسط مشتریان پول می گیرد تا با عزیزان متوفی خود صحبت کند، حتی اگر به اندازه کافی به او پرداخت نکنند. بنابراین وقتی یک روح به او هشدار می دهد که احضار را متوقف کند، او حاضر است بلوف را صدا کند. و هنگامی که احضار به طور تصادفی کسی را از مرگ زنده می کند، او متوجه می شود که این یک ایده تجاری بسیار سودآورتر است. اما نیروهای تاریک در حال نزدیک شدن هستند، زیرا جادو مجانی نیست.

5. پسران قبرستان اثر آیدن توماس

یدریل، پسری تراجنسیتی، برای اینکه خودش را به خانواده سنتی لاتین تگزاس خود نشان دهد بروژو است، سعی می کند روح پسر عموی مقتول خود را احضار کند تا او را آزاد کند. شبحی که به جای آن ظاهر می شود؟ جولیان دیاز، پسر بد ساکن مدرسه. جولیان کاملا مصمم است که بفهمد چه اتفاقی برای او افتاده است، و از آنجایی که واقعاً گزینه دیگری وجود ندارد، Yadriel موافقت می کند که به او کمک کند. اما هر چه این دو پسر بیشتر با هم بگذرانند، یادریل کمتر می خواهد جولیان را ترک کند.

6. ماهی جادویی اثر ترانگ لو نگوین

Tiến در تلاش است تا زندگی را از طریق افسانه ها هدایت کند. از این گذشته، او عاشق خواندن داستان با پدر و مادرش از کتاب هایی است که از کتابخانه به امانت می گیرد. اما برقراری ارتباط با آن‌ها به قول خودش سخت‌تر است، زیرا والدینش با زبان انگلیسی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و تیان مطمئن نیست که چگونه به آنها بگوید که همجنس‌گرا است. اولین کار ترانگ لو نگوین با ترسیم شباهت هایی بین افسانه ها و زندگی تیان، یک شاهکار غنایی است.

علمی تخیلی، مانند فانتزی، به ندرت چیزی بود که برای ما امکان مطالعه فراهم شد. اما فرصت مطالعه پتانسیل های دنیای ما و اقتباس شخصیت هایی که در موقعیت های غیرممکن بهترین کار را انجام می دهند، فرصتی است که نباید از دست داد.

7. Want توسط Cindy Pon

در تایپه آینده نگر، ثروتمندان می توانند لباس های مخصوص بخرند که از آنها در برابر آلودگی و ویروس های موجود در شهر محافظت می کند. جیسون ژو در حال غمگینی مادرش است که در نتیجه فساد شهر درگذشت و مصمم است همه چیز را تغییر دهد. از آنجایی که شرکت جین لباس‌ها را تولید می‌کند، ژو تصمیم می‌گیرد به آن نفوذ کند و سعی کند آن را از درون نابود کند. به هر حال، آنها کت و شلوارها را می سازند – اما ممکن است آلودگی هایی را نیز تولید کنند که آنها را ضروری می کند.

8. کسانی که قرار است آنها را پیدا کنیم توسط Joan He

کیسی یک اعجوبه STEM است که در یک آسمان‌نما زندگی می‌کند – ظاهراً پناهگاهی برای کسانی که متعهد به حفاظت از سیاره‌ها و آخرین مکان بدون آلودگی روی زمین هستند. اگرچه از او انتظار می رود که از علم برای کمک به بشریت استفاده کند، اما وقتی نوبت به خواهرش سی می رسد، نمی تواند به شکست آن فکر کند. اگرچه کیسی هرگز به طور کامل باور نکرده است که خواهرش همانطور که همه می‌گویند مرده است، او حقیقت را نمی‌داند: سه سال قبل، سی در جزیره‌ای متروک از خواب بیدار شد، جایی که یک اندروید قدیمی و یک خاطره مجرد داشت: خاطره یک خواهر. .

9. Early Departures نوشته جاستین A. Reynolds

دو سال پیش قبل از مرگ خانواده جمال که در یک سانحه تصادف رخ داد، جمال و کیو از بهترین دوستان بودند ولی جمال ، کیو را مقصر حادثه رانندگی می دانست. پس از آن کیو در یک اتفاق دچار غرق شدگی میشود که جمال سعی می کند او را نجات دهد، جمال با کمک فناوری جدیدی کیو را برای مدت زمان بسیار کوتاه به زندگی باز میگرداند و فرصت دوباره برای خداحافظی با او را پیدا میکند. در این زمان جمال به این فکر میکند که چگونه اوضاع را درست کرده و خبر مرگ کیو را اعلام کند.

10. نور در انتهای جهان اثر لندن شاه

The Light at the Bottom of the World در آخرین روزهای قرن بیست و یکم می گذرد و لندن زیر آب است. وقتی لیلا مک‌کوئین، یک مسابقه‌دهنده شناور 16 ساله، شانس شرکت در ماراتن سالانه را پیدا می‌کند، می‌داند که این فرصت برای نجات پدرش است که به اتهامات دروغین دستگیر شده است. اما در طول مسابقه، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که لیلا را مجبور می‌کند تا با یک دولت فاسد که مصمم به حفظ اسرار آن است، سرپیچی کند و برای نجات پدرش راهی شود.

برای دسترسی راحتتر به کتاب ها و حمل آن ها با خود در همه جا بدون اینکه بار زیادی را با خود ببرید می توانید از اپلیکیشن های دانلود و خرید کتاب استفاده کنید.

خرید کتاب‌ها از اپلیکیشن‌ها یکی از روش‌های راحت و مدرن برای دسترسی به مطالب کتابخانه‌های دیجیتال است. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند به سرعت کتاب‌های مورد نظر خود را جستجو کرده، پیدا کرده و خریداری کنند. پس از خرید، کتاب به صورت فایل پی دی اف قابل دانلود و مشاهده می‌شود، که این امکان را به کاربر می‌دهد تا در هر زمان و مکانی بدون نیاز به اینترنت به مطالعه کتاب بپردازد. علاوه بر این، اپلیکیشن‌های خرید کتاب اغلب امکاناتی نظیر نشانه‌گذاری، جستجو در متن، تغییر قلم و اندازه فونت و حتی خواندن صوتی را نیز ارائه می‌دهند، که تجربه خواندن کتاب را بسیار دلپذیر و تعاملی‌تر می‌کند.

پنج روش در انتخاب یک کتاب خوب:

1- کتابی را که دوست دارید انتخاب کنید

2-کتاب که بتواند به سوالات شما پاسخ دهد گزینه مناسبی است

3-به ژانر های کتاب مورد نظر خود توجه کنید

4-در مورد لیست نویسندگان خود تحقیق کنید.

5-به کمک دیگران سعی کنید کتاب خوب و مناسبی انتخاب کنید

6- استفاده از بهترین سایت خرید کتاب

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا