متفرقه

فعالیت های بدنی سرگرم کننده کودکانه در تمام سنین

با این لیست از فعالیت های بدنی برای بچه ها، بچه ها را به حرکت وا دارید! آنها در گروه های سنی مناسب دسته بندی می شوند، اما مانند همیشه، کسانی که آماده و مایل به تفریح ​​و ورزش هستند می توانند از این بازی های بدنی سرگرم کننده لذت ببرند. چگونه دوست داشتید در کودکی فعال بمانید؟ چه بازی های فیزیکی در خانه انجام می دهید؟ چه فعالیت های بدنی با فرزندان خود انجام می دهید؟ به ما خبر دهید! به جای اینکه بنشینید و فیلم های غمگین ببینید و کودک خود را به دیدن این فیلم های ناراحت کننده تشویق کنید به فکر انجام بازی های شاد و مفرح و فیزیکی باشید. هم روحیه تان خیلی خوب خواهد شد هم فعالیت بدنی خواهید داشت.

هاپسکاچ

طبق ویکی‌پدیا، ساده‌ترین راه برای انجام این فعالیت این است که یک تکه گچ تهیه کنید و طرح هولپی را روی پیاده‌رو یا خیابان بکشید. سرگرمی های قدیمی! اگر داخل خانه هستید، Melissa & Doug یک فرش زیبا درست می‌کند و می‌توانید با کیسه‌های لوبیا یا کیسه‌های کوچک بازی کنید.

بولینگ

اقلامی را که می‌توانید مانند بطری‌های خالی آب یا فنجان‌های پلاستیکی از جای خود بلند کنید، یک توپ به اندازه کافی بزرگ بگیرید و شروع به غلت زدن کنید تا روی «پین‌ها» ضربه بزنید!

تغییرات – با استفاده از نوار ماسک، یک هدف روی زمین ایجاد کنید. با هر بخش ارزش امتیازهای متفاوت، بچه‌ها می‌توانند توپ را بغلتانند و سعی کنند آن را در مناطق مختلف هدف متوقف کنند و برای امتیاز رقابت کنند.

فعالیت های بدنی برای کودکان 2-4 ساله

به دنبال بازی های بدنی سرگرم کننده برای بچه ها باشید که در این سن به ساختار زیادی نیاز ندارند. بچه‌های کوچک وقتی مامان یا بابا هم بازی می‌کنند بیشتر دوست دارند. اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، اینها را امتحان کنید، ما برخی از گزینه های محصول را از طریق پیوندهای وابسته آمازون خود ارائه می دهیم (روی تصاویر زیر هر فعالیت کلیک کنید)، اما بیشتر این فعالیت ها را می توان بدون هیچ گونه اضافی انجام داد.

1. جک های جامپینگ

با 20 مورد از اینها شروع کنید تا خون جریان یابد. اگر بچه‌هایتان کمی بزرگ‌تر هستند، می‌توانید به راحتی آن‌ها را در بازی Simon Says بگنجانید! (شماره 6 در لیست). یا فقط اجازه دهید با یک ترامپولین کوچک دیوانه شوند. این یک فعالیت سرگرم کننده برای انجام یک موسیقی متن است.

2. پرتو تعادل

خیلی راحت تنظیم کنید! نوار ماسک تنها چیزی است که واقعاً به آن نیاز دارید – یک خط روی زمین ایجاد کنید و از آن لذت ببرید! از فرزندتان بخواهید که تا آخر فقط روی خط راه برود. خطوط بیشتری را در زوایای مختلف، مارپیچ و زیگزاگ امتحان کنید.

تغییرات – ببینید چه کسی می‌تواند سریع‌ترین خط را راه برود، آن را پاشنه تا پنجه راه برود، با چشمان بسته به سمت عقب راه برود (جوراب‌هایش را درآورید تا خط را احساس کنند)، و از خط بپرید. اگر بخواهید، مطمئناً می توانید تکه های 2×4 چوب را به عنوان تیرهای تعادل واقعی دراز بکشید و محکم کنید!

3. بالون را بالا نگه دارید

آماده باشید زیرا این امر بسیار زیاد خواهد شد! این قطعاً می‌تواند یکی از بازی‌های تناسب اندام بدنبال باشد. لامپ ها و تصاویر خود را روی دیوار محکم کنید! به سادگی چند بادکنک را منفجر کنید و به بچه ها بگویید که بادکنک ها با زمین برخورد نکنند. چه سرگرم کننده برای بچه ها!

تغییرات – این می تواند یک بازی باشد که در آن بچه ها می توانند “بیرون” شوند. چند داور را جمع کنید، و اگر کودکی به بالونی برخورد کرد که به زمین برخورد کرد، آنها “بیرون” هستند. آخرین بچه ایستاده برنده می شود!

4. رقصیدن!

اینجا نیازی به توضیح واقعی نیست موسیقی را بلند کنید و یک مهمانی رقص بگیرید!

تغییرات – این فعالیت بدنی بدیهی است برای همه گروه های سنی است. ادامه دهید و آن را به رقابتی برای بچه های بزرگتر خود تبدیل کنید! یا موسیقی را شروع و متوقف کنید، از بچه‌ها منجمد کنید تا آن را به جشن خنده تبدیل کنید!

5. خشم خلقی

من می دانم، واقعاً مورد علاقه والدین در میان بازی های فیزیکی برای بچه ها نیست. اما، ادامه بده، به بچه ها اجازه بده. کج خلقی! تضمین شده برای آزاد کردن مقداری انرژی.

6. فیلم دیدن

فیلم‌های غمگین اغلب توانایی دارند تا داستان‌ها و شخصیت‌های آنها را به طور عمیق نشان دهند و احساسات گوناگونی از جمله ترحم، احساس وحشت یا حتی خوشحالی در مخاطب ایجاد کنند. یکی از بهترین فیلم‌های غمگین علمی و تخیلی “Blade Runner 2049” است. این فیلم با جلب توجه به سوالات فلسفی و اخلاقی مرتبط با هویت و وجود انسان، داستانی پرشور و پرچالش را ارائه می‌دهد. همچنین فیلم‌هایی مانند “Eternal Sunshine of the Spotless Mind” و “Her” نیز با موضوعاتی چون حافظه، عشق و روابط انسانی، این فیلم های علمی تخیلی توانسته‌اند تأثیر چشمگیری روی مخاطبین بگذارند.

برای فعالیت‌های بدنی کودکان، بسته به سن و علایق آنها، فعالیت‌های متنوعی وجود دارد. برای کودکان کوچک‌تر، بازی‌هایی چون پریدن بر روی توپ، راه رفتن، چرخاندن یا حتی برگزاری مسابقات جوانه انگیز است. برای کودکان بزرگ‌تر، ورزش‌های گروهی مانند فوتبال، بسکتبال یا والیبال گزینه‌های خوبی هستند. علاوه بر این، فعالیت‌های مانند دوچرخه‌سواری، شنا یا کوهنوردی نیز می‌تواند فرصت‌های خوبی برای سرگرمی و سلامتی فیزیکی کودکان ایجاد کند. همچنین، فعالیت‌های هنری چون نقاشی، رقص یا موسیقی نیز می‌توانند به کودکان کمک کنند تا احساس خلاقیت و خودبیانی کنند.

فعالیت برای بچه ها در تمام سنین!

بازی، فعالیت بدنی، ورزش… آن را هر چه می خواهید بنامید. اینها هنوز برای همه سنین عالی هستند.

  • PUSH-UPS
  • دراز و نشست
  • دوچرخه سواری
  • پیاده روی
  • بسکتبال
  • فوتبال)
  • تنیس
  • والیبال
  • شنا کردن
  • هاکی
  • پرچم فوتبال
  • فوتبال لمسی دو دستی
  • مسابقه طناب کشی
  • در حال دویدن
  • اسکیت سواری
  • ضربه زدن به توپ
  • بیسبال

البته ورزش به تجهیزات نیاز دارد. یا با توجه به آن ها و خلاقیت خودتان بازی بسازید. یک بار امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا