سینما

معرفی 15 فیلم انیمیشنی برای تماشا

ما این 15 انیمیشن هالیوود را برای تماشا به شما توصیه می کنیم، مخصوصا برای روزهایی که به دنبال سرگرمی هستید.

1. ماداگاسکار سه گانه (2005، 2008، 2012)

یک شیر، یک زرافه، یک اسب آبی و یک گورخر. و البته یک شاه لمور که “I like to move it, move it” را می خواند. و اینها حتی بهترین قسمت ها هم نیستند. آنها شما را در 3 فیلم مختلف سرگرم می کنند و یکی از صداپیشگان بن استیلر است.

2. پاندای کونگ فو کار اول و دوم (2008، 2011)

پاندای کونگ فو کار، ببر، میمون،مار از شخصیت های این داستان هستند، آنها راه های عجیب و غریب را برای نجات پاندای کونگ فو کار از شر همه یک داستان کامل بوده است و همچنین حیواناتی که در این داستان کونگ فو کار هستند.

3. فیلم سیمپسون ها (2007)

سیمپسون ها یک خانواده ی دیوانه ای هستند داستان آنها یک داستان جنون آمیز است که به مدت 2 ساعت روی چرده نمایش رفته است. اگر آنها در انجا همدیگر را بکشند مطمئنا زندگی خسته کننده شما را جالب تر می کنند. آیا درست است؟

4. شیر شاه (1994)

شیر شاه برای بسیاری از ما مقدمه ای برای دنیای انیمیشن های سینمایی است. هر بچه دهه 80 و 90 می‌تواند شگفت‌انگیز بودن سیمبا را تضمین کند، شیری که در برابر همه شانس‌ها رشد می‌کند. فیلم را ببینید و در عین حال غرق در نوستالژی شوید!

5. سریال داستان اسباب بازی (1995، 1999، 2010)

داستان اسباب بازی جدا از اینکه سریال فوق العاده ای است (اگر آن را ندیده اید، من کاملاً شما را قضاوت می کنم)، همچنین اولین فیلم بلند انیمیشن رایانه ای است که توسط پیکسار منتشر شده است. نمی‌توانستم سریال بهتری برای وقت گذاشتن در نظر بگیرم. مخصوصا آخرین سریال اشک آور.P.S. Toy Story 4 در ژوئن 2017 منتشر خواهد شد!

6. سری عصر یخبندان (2002-2012)

عصر یخبندان، The Meltdown، Dawn of the Dinosaurs و آخرین سری (تا کنون)، Continental Drift، یک چیز مشترک دارند: مانی، دیگو و سید. این سه نفر پرجنب و جوش است و ما را به خنده وا می دارد. مهمتر از همه، حتی پس از میلیون ها بار تماشای آنها، حوصله شما سر نمی رود!

7. Cars I & II (2006. 2011)

چه کسی می‌توانست ماشین‌های سخنگو با قابلیت‌های احساسی و انسان‌مانند را به تصویر بکشد که در مسیر خود از کنار همه مشکلات عبور می‌کنند؟ آخرین فیلم سینمایی مستقل پیکسار قبل از خرید آن توسط دیزنی، تقدیم دوم به جو رانفت است. با صدای اوون ویلسون، این فیلم و صدای جیغ آن هم سرگرم کننده است و هم تماشا!

8. یافتن نمو (2003)

انیمیشن

یک دلقک ماهی در جستجوی پسر ماهی دلقک خود در زیر آب علیه کوسه ها، انسان ها و اساساً هر چیزی که زندگی یک ماهی را تهدید می کند، می رود. داستانی پرماجرا و دلگرم کننده که عشق پدر و پسری را به تصویر می کشد، دقیقاً همان چیزی است که برای پیش بردن روزتان به آن نیاز دارید.

9. Despicable Me I & II (2010 و 2013)

بابا بابنا! موز و مینیون‌های زرد کوچکی که دیوانه را دوباره تعریف کرده‌اند – آنها برای دزدیدن ماه خلق شده‌اند، و با این حال، هر کاری می‌کنند جز ضرر. توطئه گرو علیه جهان با ارتش مینیون هایش و تغییر ناگهانی قلب برای نجات از جهان به همان زیبایی است که یک انیمه می تواند داشته باشد! قسمت 2 نفرت انگیز تره!

10. هیولاها، شرکت (2001)

تا قبل از این فیلم هرگز فکر نمی کردیم هیولاها می توانند زیبا باشند. اگر به تعداد زیادی LOL نیاز دارید و اگر به اندازه مردم Monstropolis از بچه ها می ترسید، این را تماشا کنید.

11. Lilo And Stitch (2002)

آزمایش 626 با نام یک بیگانه اصلاح شده ژنتیکی با نام مستعار استیچ با لیلو، یک دختر بامزه هاوایی ملاقات می کند. آنچه در ادامه می‌آید، داستانی است (کمی شبیه به کوی… میل گایا) از پیوند بیگانه و انسان و وحشت‌های فراوان.

12. زندگی بیداری (2001)

زمانی که در خواب هستید و رویاهایی در سرتان وجود داشت و نمیتوانستید از خواب بیدار شوید چه کاری انجام می دادید؟

این داستان روایت زندگی یکی از این افراد است. شما اگر اهل فلسفه هستید این کار برای شما بسیار جالب و جذاب خواهد بود و از آن لذت میبرید.

13. شگفت‌انگیزان (2004)

شما در این داستان با ابرقهرمانانی آشنا خواهید شد که هر کدام زندگی دوگانه ای دارند، آنها اگر بخواهند یک زندگی ساده و معمولی را در شهر داشته باشند نمیتوانند قدرت خود را نشان دهند، اما قطعا میتوانند دنیا را نجات دهند.

14. والس با بشیر (2008)

در سال 2008 فیلم مستند جنگی و انیمیشن اسررائیلی که توانست در قلب بسیاری از افراد نفوظ کند قطعا این فیلم بوده است.

15. بولت (2008)

چه یک انسان ستاره باشید و چه یک سگ ستاره، قبل از اینکه قهرمان شوید باید یک طرح دراماتیک را پشت سر بگذارید. بولت، داستان یک سگ ستاره است!

چگونه یک فیلم خوب انتخاب کنیم:

توجه به این نکته که بقیه افراد چه امتیازی به فیلم داده اند،نظرات ثبت شده توسط کاربران، در نظر گرفتن کارگردان و بازیگران فیلم، استفاده از سایت های مناسب پخش فیلم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا