سینما

معرفی برترین برنامه های تلویزیونی سال های اخیر

2014: کیهان: ادیسه فضا-زمان (2014)

– امتیاز IMDb: 9.3

– رای کاربران IMDb: 105745

– ستارگان: نیل دگراس تایسون، استونی امشویلر، پیوتر مایکل، آندره سوگلیوزو

دنباله‌ای بر سریال تحسین‌شده PBS، «کیهان: ادیسه فضا-زمان» یک برنامه مستند مبتنی بر علم بود که از مارس تا ژوئن 2014 اجرا شد. این نمایش با میزبانی اخترفیزیکدان نیل دگراس تایسون، جنبه‌های مختلف کیهان را بررسی می‌کند. سیارات، نجوم، نور و تکامل انسان. بهترین فیلم های فانتزی را برای شما معرفی کردیم. فیلم ادیسه فضا – زمان هم در ژانر فانتزی است که پیشنهاد می کنیم آن را ببینید.

2015: Narcos (2015–2017)

– امتیاز IMDb: 8.8

– رای کاربران IMDb: 333,034

– ستارگان: پدرو پاسکال، واگنر مورا، بوید هالبروک، آلبرتو امان

این سریال نتفلیکس در مورد کارتل مواد مخدر کلمبیا، داستان پابلو اسکوبار بدنام را روایت می کند که میلیاردها دلار از تجارت کوکائین به دست آورد و مبارزه DEA برای تعطیل کردن کارتل خود و رقبای آن. واگنر مورا بازیگر نقش اسکوبار را بازی می کند، نقشی که اولین نامزدی گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد. این سریال به مدت سه فصل پخش شد و نتفلیکس یک اسپین آف با عنوان “Narcos: Mexico” ساخت که در سال 2018 پخش شد.

2016: چیزهای عجیب (2016–اکنون)

– امتیاز IMDb: 8.8

– رای کاربران IMDb: 743,325

– ستارگان: میلی بابی براون، فین ولفهارد، وینونا رایدر، دیوید هاربر

یکی دیگر از اصیل موفق نتفلیکس، “چیزهای عجیب” ساخته برادران دافر است که فیلم ترسناک “پنهان” را نیز نوشته اند. قسمتی علمی تخیلی، بخشی ترسناک، داستان با ناپدید شدن یک پسر جوان و اتفاقات ترسناکی که در پی آن رخ می دهد شروع می شود. این سریال که در سال 2016 به نمایش درآمد، فصل سوم آن در سال 2019 و چهارمین فصل آن در سال 2022 منتشر شد.

2017: خانم مایزل شگفت‌انگیز (2017–اکنون)

– امتیاز IMDb: 8.7

– رای کاربران IMDb: 68625

– ستارگان: راشل برازناهان، مایکل زگن، مارین هینکل، تونی شالهوب

سریال خنده دار آمازون که برای فصل سوم تمدید شد، درباره یک جوان مطلقه که تلاش می کند به عنوان کمدین در دهه 1950 در نیویورک بسازد، به یک موفقیت بزرگ برای استودیو آمازون تبدیل شده است. میج مایزل (راشل برازناهان) که با چیزی بیش از یک شوخ طبعی تسلیم ناپذیر و اعتراف آمیز مسلح نیست، در تلاش است تا راه خود را در دنیای مردانه کمدی بیابد، در حالی که به عنوان یک مادر تازه مجرد زندگی می کند. فصل اول و دوم را می توان در Amazon Prime در دسترس قرار داد.

2018: The Haunting of Hill House (2018)

– امتیاز IMDb: 8.7

– رای کاربران IMDb: 147,087

– ستارگان: میشل هویسمن، کارلا گوگینو، هنری توماس، الیزابت ریزر

فیلم The Haunting of Hill House از نتفلیکس که توسط نویسنده و کارگردان مایک فلانگان ساخته شده و به خاطر فیلم‌های ترسناکی مانند «Hush» و «Ouija» شهرت دارد، نوید وحشت را می‌دهد و ناامید نمی‌کند. این سریال که اقتباسی از رمان شرلی جکسون است، خانواده‌ای را دنبال می‌کند که برای بازسازی و ورق زدن آن به هیل هاوس نقل مکان می‌کنند، اما بعد از اینکه خانه را ترک می‌کنند، خود را در انبوه حوادث ماوراء الطبیعه می‌بینند.

2019: ماندالوریان (2019–اکنون)

– امتیاز IMDb: 8.7

– رای کاربران IMDb: 172706

– ستارگان: پدرو پاسکال، کارل وترز، ریو هاکفورد، جینا کارانو

«Mandalorian» در نوامبر 2019 بر روی پلتفرم استریم دیزنی پلاس منتشر شد و توسط جان فاورو (هپی هوگان در «مرد آهنی» و «انتقام‌جویان»؛ تهیه‌کننده/کارگردان بازسازی «شیر شاه») ساخته شد. در چارچوب زمانی چند سال پس از «جنگ ستارگان: اپیزود ششم-بازگشت جدی» و 25 سال قبل از «اپیزود هفتم-نیرو بیدار می‌شود»، پدرو پاسکال («نارکوس») در نقش شکارچی جایزه با اخلاقیات مشکوک بازی می‌کند. حرکت در کهکشان بین سقوط امپراتوری و ظهور اولین نظم. البته او این کار را در حالی انجام می‌دهد که از بیبی یودا محافظت می‌کند. فصل اول 95 درصد از طرف Rotten Tomatoes موافق بود و اولین سریال زنده «جنگ ستارگان» فصل دوم آن در اواخر سال 2020 پخش خواهد شد.

2020: تد لاسو (2020–اکنون)

– امتیاز IMDb: 8.8

– رای کاربران IMDb: 89850

– ستارگان: جیسون سودیکیس، برندن هانت، استفن ماناس، هانا وادینگهام

این کمدی جذاب که یک مربی فوتبال کوچک به نام تد لاسو (جیسون سودیکیس) را دنبال می‌کند، نمایشی بود که جهان در زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا در ایالات متحده در سال 2020 به آن نیاز داشت. کمند مشتاق در اقدامی کوچک استخدام می‌شود. برای به عهده گرفتن مربیگری برای یک تیم فوتبال حرفه‌ای در انگلستان، حتی اگر هیچ تجربه مربیگری نداشته باشد. این پیش‌فرض غیرقابل توجه، با ارائه دوزهای بالایی از مثبت‌گرایی و سلامتی، به‌طور قابل‌توجهی در داستان، بازیگری، نویسندگی، و – شاید مهم‌تر از همه در شرایط جوی امروز – حالات کلی خوبی ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا