اموزشی

راهکارها و نکات کلیدی برای بهترین تجربه‌ی مادر شدن

بسته ی تخصصی کمک به زندگی مادران باندل با کمک بیشت متخصص حرفه ای در شاخه های مختلف زندگی با بهترین کیفیت در محتوا تولید شده تا زندگی آسان تر، طراوت و شادابی را برای مادران شما به ارمغان می آورد.

ارزش این محتوا با زحماتی که برای آن کشیده شده است 33000 دلار است اما شما می توانید تنها با پرداخت 99 دلار این بسته را تهیه کنید.

این بسته شامل دوره های کوتاه،، راهنما، آموزش تصویری، آموزش صوتی، چک لیست، پشتیبانی عملی برای بسیاری از حوزه های مختلف زندگی شما می شود.

چرا راهنمای نهایی بهترین بسته زندگی مادر شما؟

مادر شدن می تواند سخت باشد. و گاهی اوقات دانستن اینکه تنها نیستید مفید است.

اما این منابع فراتر از ارائه صدای دلگرم کننده است. آنها ایده ها، نکات و انگیزه های مفیدی را در برخی از مهم ترین زمینه های زندگی شما ارائه می دهند:

  • والدین
  • سلامت جسمانی
  • سلامت عاطفی
  • مد، مو، آرایش
  • حداقل گرایی و خانه سازی
  • خانه تکانی
  • منابع برای مادران مجرد، برای خانواده های مختلط
  • و…

باندل رو از کجا بخرم؟

بسته نرم افزاری را می توانید در وب سایت The Purpose Group (Allie Casazza) فقط تا 72 ساعت آینده پیدا کنید. پیشنهاد بسته در جمعه، 25 فوریه، ساعت 23:59 به وقت PST به پایان می رسد.

هیچ جای دیگری وجود ندارد که بتوانید این محتوا را با هم تهیه کنید – و قطعاً هیچ چیزی مانند این با این قیمت وجود ندارد.

چه کتاب ها و منابعی در آن گنجانده شده است؟

خوشحالم که پرسیدید. در اینجا فهرستی از تمام ۲۱ کتاب الکترونیکی و دوره های آموزشی که در باندل پیدا خواهید کرد، آورده شده است:

۱- تجدید حیات مادر اثر Allie Casazza

در این دوره سقوط که برای از بین بردن همه چیز طراحی شده است، شما باورهای محدود کننده خود را کشف خواهید کرد، از خود بی خودی و کمال گرایی عبور خواهید کرد، فرهنگ کار گروهی را در خانواده خود ایجاد خواهید کرد، از یک مکان آرامش و آرامش درونی کار خواهید کرد، و دوباره با کسی که به عنوان یک فرد هستید و آنچه که از آن لذت می برید، ارتباط برقرار خواهید کرد.

2- بوت کمپ خانگی اثر کندرا هنسی

یک دوره آموزشی صوتی 5 قسمتی که به شما کمک می کند خانه خود را بازنشانی کنید و زندگی مادرتان را در کمتر از 20 دقیقه در روز ساده کنید، حتی اگر نمی دانید از کجا شروع کنید. (قیمت 97 دلار)

۳- نحوه استفاده از Enneagram در خانه خود اثر Callie Ammons

یاد بگیرید که چگونه خانواده خود را مدیریت کنید و خانواده خود را به گونه ای اداره کنید که همه به سمت رشد حرکت کنند و براساس شخصیت هر فرد به دنبال درک یکدیگر باشند. این راهنمای گام به گام ساده به شما کمک خواهد کرد تا تحول عظیمی را در خانواده خود تجربه کنید.

4- راهنمای درگیری خواهر و برادر اثر هانا و کلتی از شرکت پرورش

کتاب راهنمای 30 صفحه ای که به بازنویسی باورهای محدود کننده در مورد تعارض، هماهنگی و نقش ما کمک می کند، ارزش تعارض را برای رشد اجتماعی و عاطفی کودکان کشف می کند، و روش های تحقیقی را برای حمایت حساس از تعارض آنها یاد می گیرد. (قیمت 25 دلار)

5- بیش از حد آرایش اثر امیلی اودوم

یک آرایش عمیق که شما را با اصول کاربرد آرایش و استراتژی استفاده از محصول آشنا می کند.

فرقی نمی کند مبتدی باشید یا آرایشگر، در هر صورت یادگیری آن برای شما ارزشمند است.

6- دوره کوتاه آموزش خانگی شما با ریچل فیگ

این دوره ویدیویی 6 درس به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید همه حوزه‌های موضوعی مدرسه خانگی را که برایتان مهم هستند، بدون استرس و فشار بیش از حد که اغلب باعث می‌شود از حوزه‌های غنی‌سازی صرف نظر کنید، بگنجانید. (قیمت 197 دلار)

۷- استایل برای مادرها اثر جامی بیکر

راهنمای جامع خرید شلوار جین به شما آموزش می دهد که چگونه شلوار جین بخرید، مناسب ترین لباس را پیدا کنید و بهترین سبک را برای شکل خود پیدا کنید.

راهنمای اصول اولیه سبک مینی شامل یک کمد لباس کپسولی با لینک های قابل خرید و سایزبندی های جامع، ۱۰ فرمول لباس دو نفره، و نکات مربوط به سبک حرفه ای ست.

8- راه حل های سلامت روان با دکتر کارولین لیف

با بیش از 9 ساعت آموزش ویدیویی که به شما راه حل های ساده، عملی و علمی می دهد تا به شما کمک کند کنترل سلامت روان خود را دوباره به دست آورید، یاد بگیرید که چگونه استرس های روزمره زندگی و همچنین آن عوامل استرس زا حاد را که ما را نادیده می گیرند، مدیریت کنید. (قیمت 69 دلار)

9- EFT و ضربه زدن به اسکریپت برای مادران استرس زا با سارا امیلی اسپیرز

در مورد تکنیک آزادی عاطفی (EFT)و چگونگی انجام فرآیند اصلی ضربه زدن یاد بگیرید و از این ابزار کمک به خود برای تجربه مزایای مختلفی از جمله پردازش انرژی های عاطفی، کاهش استرس فیزیولوژیکی، تعادل مجدد بدن انرژی و بهبود باورها و ذهنیت های شناختی استفاده کنید.

استرس و فشار بیش از حد و کشش برای خشم و ناامیدی (ارزش ۲۵۰ دلار)

10- با Unyime Oguta یک غذاخور سالم و با اعتماد به نفس و راهنمای تغذیه با استرس برای مادران پرورش دهید

این آموزش صوتی 3 قسمتی، کلید تغییر زمان وعده‌های غذایی با فرزندتان است تا بتواند به‌عنوان یک تغذیه سالم با اعتماد به نفس رشد کند. استرس خوردن یک پاسخ رایج به هرج و مرج ناشی از مادر شدن است. این کتاب کار به شما کمک می‌کند بفهمید واقعاً چه چیزی شما را به سمت خوردن سوق می‌دهد، و به شما یاد می‌دهد که چگونه میل خود را مدیریت کنید، به طوری که دیگر هرگز در کنار غذا احساس درماندگی نکنید. (ارزش 576 دلار)

11- راهنمای مبتدیان برای پیلاتس + عضویت هدیه 3 ماهه با رابین لانگ

این راهنما همه چیزهایی را که هنگام شروع سفر پیلاتس باید بدانید و مهمتر از همه، نحوه استفاده از تمرینات خود را به گونه ای که بهترین نتایج را در کمترین زمان مشاهده کنید، راهنمایی می کند. یک اشتراک هدیه 3 ماهه برای عضویت آنلاین پیلاتس The Balanced Life Sisterhood گنجانده شده است. (ارزش 81 دلار)

۱۲- قدرت بازی با دکتر لورا فروین

یاد بگیرید که چگونه از زبان طبیعی کودک خود برای تعمیق ارتباط خود استفاده کنید، هم کاری را افزایش دهید و به او کمک کنید تا از طریق احساسات بزرگ ⁇ احساسات کار کند. با یک بازی درمانگر بنشینید تا نظریه رشد در پس تربیت بازیگوش و مهارت های کلیدی را یاد بگیرید که می توانید بلافاصله با کودکان خود برای برقراری ارتباط، تعادل، و بازگشت به مسیر فرزندپروری از آن ها استفاده کنید.

۱۳- باندل EBook از جاشوا بکر

ساده سازی کتابی است که با تاکید بر لذت بردن از زندگی با کم تر، خواستار پایان یافتن زندگی به دنبال و جمع آوری دارایی های بیشتر و بیشتر است.

کلاتر با کودکان به عنوان یک منبع ارزشمند برای والدین عمل می کند و چشم انداز جدید و رویکرد تازه ای برای غلبه بر کلاتر ارائه می دهد.

۱۴- ویدئوی آموزشی مو با استایل های مشهور، آناستازیا

این ویدیو یک آموزش فوق العاده در مورد نحوه آرایش موی الی کازا است.

اگر می خواهید یک موج آرام به دنبال هر روز یا یک شب آشفته باشید، این برای شماست.

15- بسته موفقیت مادر مجرد با بره کایواندا

با ابزارهایی که به شما کمک می‌کند از نظر مالی، سازماندهی در خانه و در مسیر تبدیل شدن به یک مادر مجرد برنده شوید، چه چیزی لازم است تا به عنوان یک مادر مجرد رشد کنید. (قیمت 100 دلار)

۱۶- چگونگی اولویت بندی وظایف با مربی سلامت اضطراب، اما

مادران اغلب در مورد مدیریت تمام کارهایی که باید انجام شوند احساس سردرگمی و نگرانی می کنند، در حالی که همه چیز را به جز خودمان اولویت بندی می کنند.

این راهنما به شما کمک می کند تا از ماتریس آیزنهاور برای اولویت بندی بله و خیر گفتن و اضافه کردن شما به لیست اولویت ها استفاده کنید.

۱۷- تنظیم مرزه ای انرژی با آلیسا بویر

این درس کوچک به زنان بسیار حساس و همدل می آموزد که چگونه مرزها را برای حفاظت از انرژی خود تعیین کنند، از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند و آرامش درونی بیشتری را تجربه کنند.

18- 3 روز برای تغییر با لورن شانته

کارگاه تندرستی برای بانوانی که آماده هستند. شما در مورد آنچه مردم را به سمت تغییر سلامتی سوق می دهد و اقداماتی که باید برای ایجاد پیشرفت در زندگی خود بردارید، خواهید آموخت. (قیمت 197 دلار)

۱۹- Breathwork 101 با ارین کیمبرل

یاد بگیرید که چگونه از قدرتمندترین، سریع ترین و موثرترین ابزاری که دارید استفاده کنید: تنفس شما می تواند برای خارج شدن از حالت استرس یا اضطراب، پاک کردن ذهن، افزایش انرژی، سریع تر به خواب رفتن و خیلی چیزهای دیگر استفاده شود.

20- با جیمی اسکریم ژور، زندگی خانوادگی خود را متحول کنید

در میان عوامل استرس زای زندگی خانوادگی ناتنی با این راهنماها که شما را در انجام ممیزی بر روی خود، رابطه و خانواده خود راهنمایی می کند، پیشرفت کنید. و 10 کار برای بهبود پویایی خانواده ناتنی به شما ارائه می دهد. (قیمت 49 دلار)

21- عصبانیت بزرگسالان: چگونه با Destini Ann کار خود را از دست ندهید

اینکه احساسات خود را هنگام عصبانیت کنترل کنید و آن را بروز ندهید. در عوض با مدل سازی هوش هیجانی و مشخص کردن محدویت هایی در بیان و صحبت کردنتان به کودک خود آرامش بدهید.

اگر هر کدام از منابع قبلی برایتان جذابیت داشت، می توانید آن ها را به صورت جداگانه خریداری کنید یا اینکه این هفته می توانید همه آن ها را به قیمت ۹۹ دلار خریداری کنید.

چگونه در برابر کودکان خشم خود را کنترل کنیم

1-با او در این باره صحبت کنید. به او بگوید که فرد دیگری شما را اعصبانی کرده است. با کودک خود صحبت کنید به او توضیح دهید که شما را اینگونه اعصبانی شده اید اما این نمی تواند روز شما را خراب کند. در این صورت هم آرامش کودکتان برهم نمی خورد و هم اینکه الگوی مناسبی برای او هستید.

2- درمقابل کودک با همسر خود بحث و جدل نکنید.

3- اگر کودکتان مدام وسایل را پرت میکند یا میکشند و کاری می کند که شما را آزار می دهد از دست او اعصبانی نشوید. آرامش خود را حفظ کنید و سر او را با کار دیگری گرم کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا