متفرقه

بهترین کتاب برای خواندن برای یادگیری زبان انگلیسی

در قرن بیست و یکم، یادگیری زبان انگلیسی فقط یک کار خوب نیست. برای ارتباطات بین المللی ضروری است.در حال حاضر، 1.75 میلیارد نفر در سراسر جهان آن را در سطح مفیدی صحبت می‌کنند – این تقریباً یک نفر از هر چهار جمعیت عمومی است. و با گذشت هر دقیقه از خواندن این مقاله، مدارس، دانشگاه‌ها و شرکت‌های چندملیتی بیشتری زبان انگلیسی را به عنوان زبان مشترک شرکت‌ها اجباری می‌کنند. ایرباس، نوکیا، سامسونگ و مایکروسافت در پکن – تنها تعدادی هستند که این تغییر را در چند سال گذشته پذیرفته‌اند.

از این نظر، یادگیری یک حالت رایج گفتار دیگر فقط یک ایده خوب نیست. برای هر کسی که امیدوار به تحصیل یا کار در میان یک جامعه بین المللی است، ضروری است.و چه راهی بهتر از هنر خواندن و نوشتن برای یادگیری؟اگرچه راه‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد – چه در مدرسه، چه استفاده از برنامه‌ها در گوشی هوشمند یا حتی شرکت در یک دوره تابستانی خارج از کشور با تمرکز بر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی – هیچ چیز به اندازه یک زبان قدیمی و با کیفیت بالا نیست. کتاب درسی

با در نظر گرفتن این موضوع، نگاهی به مجموعه ما از برخی از بهترین کتاب‌های خواندنی برای یادگیری زبان انگلیسی بیندازید.

بهترین برای: بهبود مهارت های صحبت کردن به زبان انگلیسی

انگلیسی فکر کنید، انگلیسی صحبت کنید: چگونه هر بار که انگلیسی صحبت می کنید از انجام ژیمناستیک ذهنی دست بردارید، نوشته دکتر جولیان نورثبروک

این کتاب که برای افرادی با سطح متوسط ​​تا پیشرفته انگلیسی طراحی شده است، ادعا می کند که شما را از خواندن و درک ساده زبان انگلیسی دور می کند تا بتوانید روان صحبت کنید و آنچه را که مردم می گویند فوراً درک کنید.

اما چگونه؟

خوب، وقتی در مراحل اولیه یادگیری یک زبان هستیم، باید قبل از اینکه بتوانیم ثبت نام کنیم و بر اساس آن پاسخ دهیم، فکر کنیم و کلمات را در ذهن خود ترجمه کنیم.

انگلیسی فکر کنید، انگلیسی صحبت کنید در عوض بر روی آن بخش بسیار خاص از توانایی تسلط بر زبان انگلیسی تمرکز می‌کند: به شما کمک می‌کند این فرآیند ترجمه را متوقف کنید و مستقیماً به انگلیسی فکر کنید تا بتوانید زبان را طوری بفهمید و صحبت کنید که انگار یک بومی هستید.

علاوه بر این، یک نسخه صوتی رایگان نیز دارد که می‌توانید آن را روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید – برای کسانی که یادگیری از طریق شنیدن آسان‌تر است.

کشتی یا گوسفند؟ یک دوره تلفظ متوسط، توسط آن بیکر((Ship or Sheep))

یکی از بهترین کتاب‌های موجود در بازار برای بهبود مهارت‌های مکالمه انگلیسی، کشتی یا گوسفند؟، یک دوره تلفظ قابل دسترسی برای زبان‌آموزان در سطح متوسط ​​زبان انگلیسی است.

با تمرکز ویژه بر نحوه صدای کلمات مختلف بر اساس حروف مورد استفاده برای ساخت آنها، هر واحد بر روی صدای خاصی تمرکز می کند – که شامل 24 صامت انگلیسی و 19 صدای مصوت مختلف است. به این ترتیب، این برنامه برای شما طراحی شده است تا به مناطقی که احساس می‌کنید به بیشترین بهبود نیاز دارید، بروید – اگر بدانید که به‌طور خاص می‌خواهید کدام مناطق را هدف قرار دهید، عالی است.

همچنین چند نمونه مکالمه، تمرین و بازی وجود دارد که می توانید با دوست مطالعه خود انجام دهید تا یادگیری خود را با هم ترکیب کنید و آن را سرگرم کننده تر کنید.

تمرین کامل می کند: مکالمه انگلیسی، نوشته ژان ییتس

کتاب فوق‌العاده دیگری که به شما کمک می‌کند در مکالمات واقعی تسلط پیدا کنید و به زبان انگلیسی روان‌تر صحبت کنید، کتاب تمرین مکالمه انگلیسی کامل را انجام می‌دهد.

این کتاب برای افرادی که در سطح B2/C1 انگلیسی هستند، هدف قرار داده شده است، برخی از رایج ترین عبارات و اصطلاحات را از طریق مکالمات نمونه به شما می آموزد. همچنین توضیحات مفصل و تمرین‌های تمرینی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بهتر بفهمید که چگونه:

خودتان را به مردم معرفی کنید

نظرات خود را بیان کنید – چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید

خواسته ها و نیازهای خود را بیان کنید

داستانی را روایت کنید یا مکالمه قبلی را بازگو کنید

علاوه بر این، یک جزء صوتی نیز وجود دارد که برای دانلود در برنامه شما در دسترس است و به شما امکان می دهد به مکالمات موجود در کتاب گوش دهید.

بهترین برای: ایجاد انگیزه

مسلط در 3 ماه، اثر بنی لوئیس

خوب، بنابراین آخرین کتاب در لیست ما ممکن است صرفاً در مورد یادگیری زبان انگلیسی نباشد، اما یک کتاب ضروری برای خواندن است تا انگیزه شما را در سفر یادگیری زبان حفظ کند.

Enter: Fluent in 3 Months، کتابی که توسط هکر زبان بنی لوئیس ساخته شده است تا به شما نشان دهد که می‌توانید هر زبانی را بیاموزید – بدون نیاز به ترک خانه – فقط با استفاده از یک جعبه ابزار ساده و استفاده از قدرت اینترنت.

در این کتاب، لوئیس اصول کلیدی خود را بیان می‌کند تا به شما کمک کند در یک دوره 3 ماهه مسلط شوید:

از روز اول صحبت کنید: با افراد بومی به صورت آنلاین (یا حتی حضوری) ارتباط برقرار کنید.

خودآگاه نباشید – سعی کنید جریان خوب را حفظ کنید

طرز فکر خود را تغییر دهید: به خود باور داشته باشید که می توانید آن را انجام دهید!

متمركز و مصمم بمانيد: حتي اگر وقت كم داريد، هميشه به هدف نهايي كه مي خواهيد به آن دست پيدا كنيد، توجه داشته باشيد.

این یک خواندن الهام‌بخش عالی است و قطعاً به شما کمک می‌کند تا زمانی که انگیزه کم می‌شود، حرکت خود را حفظ کنید!

نکات مهم برای انتخاب کتابی که برای شما مناسب است

در این مقاله ما طیف وسیعی از کتاب‌هایی را که می‌توانید برای یادگیری زبان انگلیسی بخوانید، پوشش داده‌ایم. اما چگونه یکی را انتخاب می کنید که برای شما بهترین است؟ به برخی از نکات برتر ما برای راهنمایی نگاهی بیندازید:

سطح مهارت را بررسی کنید: اولاً، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که هر کتابی که انتخاب می‌کنید با سطح مهارت و توانایی فعلی شما مطابقت دارد. اکثر کتاب ها در سطوح سختی مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته هستند، اگرچه ممکن است بر اساس سطح درجه بندی شده انگلیسی شما نیز توصیه هایی ارائه کنند.

نیازهای یادگیری خود را شناسایی کنید: با کدام بخش از زبان انگلیسی بیشتر مشکل دارید؟ گرامر؟ صحبت كردن؟ آیا نیاز به مسواک زدن در همه مناطق دارید؟ هنگامی که نقاط ضعف خود را شناسایی کردید، می توانید کتابی را انتخاب کنید که نیازهای خاص شما را هدف قرار دهد.

سبک یادگیری را انتخاب کنید: شما به عنوان یک دانش آموز چگونه به بهترین شکل یاد می گیرید؟ آیا شما یک یادگیرنده بصری هستید که به خاطر سپردن اطلاعات از طریق تصاویر آسان تر است؟ شاید شما ترجیح می دهید به کتاب های صوتی گوش دهید؟ یا از یک کتاب درسی تعاملی با آزمون ها و تمرین های مثال لذت می برید. بسیاری از کتاب‌های موجود در فهرست ما دارای عناصر صوتی و تعاملی هستند – بنابراین آن‌هایی را انتخاب کنید که با اولویت‌های یادگیری شما مطابقت دارند.

یک کتاب دو زبانه را در نظر بگیرید: اگر در ابتدای راه یادگیری خود هستید، کتاب های دو زبانه می توانند واقعا مفید باشند. اینها کتاب هایی هستند که در یک صفحه متن اصلی به زبان مادری شما و سپس ترجمه انگلیسی در صفحه دیگر دارند. این بدان معنی است که اگر تمام متن انگلیسی را نمی فهمید، می توانید به سرعت به زبان خود ارجاع دهید.

خواندن نظرات: هنوز در تلاش برای محدود کردن گزینه های خود هستید؟ گاهی اوقات خواندن نقد و بررسی کتاب می تواند در تصمیم گیری اینکه کدام کتاب برای شما مناسب است واقعا مفید باشد. بررسی‌ها باید نظر صادقانه‌ای را در مورد تجربه کاربر از کتاب زبان و اینکه چگونه به آنها کمک می‌کند زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند، ارائه دهند. توصیه می‌کنیم همیشه مرورها را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که کتاب با اهداف یادگیری شما مطابقت دارد.

تحصیل انگلیسی به عنوان زبان خارجی در آکسفورد

همان‌قدر که کتاب‌ها می‌توانند شما را به مهارت‌های اصلی زبانی که نیاز دارید مجهز کنند، بهترین راه برای برتری این است که مهارت‌های انگلیسی خود را آزمایش کنید.

تابستان آینده در یکی از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ما به عنوان زبان خارجی به ما بپیوندید و برای تجربه‌ای مانند هیچ‌کس دیگر آماده شوید. با تحصیل در شهر تاریخی آکسفورد، فرصت زیادی برای تکمیل مهارت‌های گفتاری، خواندن و نوشتن خود خواهید داشت، زیرا مناظر فرهنگی را کشف می‌کنید، با مردم محلی ترکیب می‌شوید و از یادگیری تعاملی و مبتنی بر ارتباطات لذت می‌برید. به علاوه، دوره‌های زبان انگلیسی ما دارای اعتبار شورای بریتانیا هستند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که در حال تحصیل با یک ارائه‌دهنده دانشگاهی پیشرو هستید.

یادگیری زبان برای آزمون آیلتس

یکی از بهترین کتاب‌های آمادگی برای آزمون آیلتس، “The Official Cambridge Guide to IELTS” است. این کتاب توسط انتشارات کمبریج منتشر شده و شامل تمرین‌های گسترده‌ای در چهار مهارت اصلی آیلتس، یعنی شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتاری می‌باشد. علاوه بر این، برای آموزش و آزمون آیلتس، موسسه British Council به عنوان یکی از .بهترین آموزشگاه آیلتس تهران شناخته می‌شود. این آموزشگاه ارائه‌دهنده دوره‌های آمادگی متنوع برای آزمون آیلتس است و از معلمان و منابع معتبر برای آموزش به دانشجویان خود استفاده می‌کند. همچنین، برای آموزش و آزمون مکمل آیلتس، منابعی همچون “Barron’s IELTS” و “IELTS Practice Tests Plus” نیز برای داوطلبان مفید واقع می‌شوند. علاوه بر این با شرکت در آزمون ماک آیلتس می توانید میزان تسلط خود را بسنجید اگر نمی دانید ماک آیلتس چیست باید بگویم یک آزمون شبیه سازی شده آیلتس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا