متفرقه

چگونه به 4 روش سریع انگلیسی یاد بگیریم؟

این مقاله در مورد چگونگی یادگیری سریع انگلیسی است، این حاوی یک واقعیت جالب است که نشان می دهد افرادی که یک زبان خارجی را مطالعه می کنند، راحت تر از کسانی که این کار را نمی کنند، به زبان جدید خود صحبت می کنند.

نکاتی برای یادگیری سریع انگلیسی؟ نحوه یادگیری سریع انگلیسی سوالی است که اغلب با آن مواجه می شویم. اکثر مردم باید بدانند که چگونه می توانند زبان را به سرعت یاد بگیرند، بنابراین این مقاله همه چیز را در مورد آن به شما می گوید!

چگونه انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

1- سوالات زیادی بپرسید:

زبان‌آموزان اغلب سؤالات متعددی مطرح می‌کنند. این امر نه تنها به دلیل این است که روشی موثر برای یادگیری است (که با پرسیدن سوالات می‌توان اطلاعات بیشتری نسبت به فقط گوش دادن به دست آورد)، بلکه پرسیدن یک سوال خوب می‌تواند بسیار جذاب باشد و بخشی از سرگرمی و جذابیتی است که هنگام یادگیری چیزهای جدید تجربه می‌کنید.

بهترین راه برای پرسیدن درباره واژگان جدید، استفاده از زمینه است. به سوالات خاصی که واژه را در متن قرار داده تمرکز کنید، مثل ارتباط دادن واژه‌های جدید با چیزی که قبلاً می‌دانید (مثلاً “این چیست؟” اگر یک روسری بلند دیدید، “چه زمانی این به صفت تبدیل می‌شود؟” یا “اگر کسی را ملاقات کردید که این مقاله را پوشیده است”). این روش می‌تواند به شما کمک کند تا نحوه و زمان استفاده از هر واژه را درک کرده و به تعریف کلمات برای خود کمک کند. احتمالاً بخش قابل توجهی از واژگان جدیدی که با آن برخورد می‌کنید از طریق این روش غیرمستقیم آموخته شده است.

2- اشتباه کنید! سریع شکست بخورید و اغلب شکست بخورید:

یادگیری زبان انگلیسی باید سرگرم کننده باشد!

من طرفدار بزرگ اشتباهات هستم من تا جایی که ممکن است – حتی در مراحل ابتدایی (ترجیح می دهید چه چیزی داشته باشید؟ درس های گرامر بدون اشتباه یا ترجمه به لاتین؟). ایده این است که به طور فعال مطالب جدید را با ایجاد تغییرات جذب کنید، نه تنها در حین یادگیری، بلکه همچنین در طول آنچه ما آن را “اکتساب” می نامیم، زمانی که در واقع بهتر است مغز شما همیشه کلمات را به طور کامل نداند و بنابراین بتواند مقادیر کمی از اطلاعات را بین آنها حفظ کند. زبان ها.

به همین دلیل، همیشه در صورت امکان در مطالب جدید اشتباه کنید – و با آنها سرگرم شوید! آنچه را که می‌توانید انجام دهید فکر کنید- برای مثال: «در مورد ترجمه‌های کلمه که در آن ما نوعی زمینه را به کلمه اشتباه می‌دهیم چطور؟ شبیه یک بازی فلش کارتی آهسته!» یا خودتان ایجاد کنید. من پیشنهاد می‌کنم نسخه‌های زبان مادری را در محل بسازید که غیرممکن است اما کاملاً غیرممکن نیست.

در مدت زمان طولانی، مطالعات انگلیسی دیگر سرگرم کننده نخواهد بود. زمان‌هایی فرا می‌رسد که هدفی دارید و نمی‌توانید به هیچ چیز جدیدی فکر کنید که برای آن مفید باشد – وقتی این اتفاق افتاد، فقط با طوطی‌سازی به چیزهایی که یاد می‌گیرید بازگردید. اینگونه است که این ماده به سرعت در ذهن شما به طبیعت دوم تبدیل می شود (نه 100٪ روان، بلکه بسیار نزدیک).

3- هر چیزی که به دستتان می رسد را بخوانید:

گوش دادن و خواندن لغات و قواعد دستور زبان جدید انگلیسی برای یادگیری مهم است زیرا نحوه آموزش تداعی “خود گامی” برای نوشتن آن و توضیح دادن آن برای خود نیز به خوبی کار نمی کند.

زبان آموزان انگلیسی زبان دوم مانند انگلیسی بومی را به زبان روان می خوانند، بنابراین وقتی خودتان آن را می خوانید معمولاً روان نیست. من سعی می کنم این خودآگاهی را به ذهنم برسانم. دانستن اینکه خواندن یک کتاب انگلیسی بومی به زبان فرهنگ دوم خود (مانند ژاپنی) به طور طبیعی روان نخواهد بود.

چرا باید فقط روی بهبود مهارت روانی کار کرد؟

1| این به شما کمک می کند تا علاقه و توجه شما را به سمت چیزهای پیشرفته تری هدایت کنید که می توانید یا می خواهید مطالعه کنید، و از حواس پرتی ناشی از دستیابی به چیزهایی که نمی خواهید یا نیازی به آنها ندارید جلوگیری می کند – به خصوص زمانی که در موضوعاتی تمرین کنید که در آن پاسخ ها قبلاً ارائه شده است.

2| این می تواند به افزایش آشنایی شما با عبارات روزمره که می تواند در خارج از مطالعه مفید باشد (مانند سفر، مصاحبه شغلی و غیره) کمک کند.

3| خواندن مهارت‌های تمرکز بالاتری را که در مطالعه لازم است امکان‌پذیر می‌کند، زیرا بسیاری از چیزها مانند مکان‌ها از طریق خواندن به خوبی نشان داده نمی‌شوند، اما در گفتگوها و موقعیت‌های مکالمه بسیار بهتر با هم منطبق هستند.

4- برای مطالعه فعال انگلیسی وقت بگذارید:

یادگیری زبان یا مهارت‌های زبانی یکی از علایق دانش‌آموزان است که عاشق یادگیری می‌باشند. یادگیری چیزی است که برای رسیدن به یک نتیجه عالی به زمان و تلاش زیاد نیاز دارد، در حالی که برخی فعالیت‌های سازنده نیاز به بیش از ۱۰ دقیقه در ساعت یا حتی کمتر در مطالعه دارند. یکی از این فعالیت‌ها تماشای برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های تلویزیونی برای تقویت زبان است، سریال‌های کودکانه مانند Disney Junior، منابع آنلاین مانند اینترنت یا کتاب‌های صوتی موجود برای زبان انگلیسی. روش دیگری که موجب پیشرفت می‌شود، خودآموزی است که نیازمند اختصاص زمان است، زیرا تمرین و حفظ کردن آن را نیازی به فعالیت دیگری ندارد. مطالعه‌ی وب‌سایت‌های رایگان، تماشای فیلم‌ها، استفاده از فرهنگ لغت یا مشاوره از معلمان زبان انگلیسی به صورت آنلاین روش‌های عالی برای شروع یادگیری هستند.

آنچه که برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید این است که فرآیند مطالعه‌تان آسان و وقت‌گیر نباشد، اما به عین سادگی، لذت‌بخش، موثر و سریع باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق تماشای تبلیغات تجاری در زبان دوم (L2) در تلویزیون یا هر برنامه‌ی دیگری است. با تمرین منظم این فعالیت، می‌توانید تسلط و گسترش دایره‌ی واژگان خود را بهبود بخشیده و تلفظتان را بهبود ببخشید.

با چیزی که واقعا نیاز دارید شروع کنید:

زبان انگلیسی یک زبان جدید است که در سراسر جهان استفاده می‌شود و برای یادگیری آن، نیاز به آشنایی با اصول اولیه‌ای دارید. هنگامی که شما خودآگاهی درباره مفهوم و دلایل یادگیری این مهارت اولیه را به دست می‌آورید، برخی از آنها برای مثال برای مکالمه، شناخت کلماتی مانند “پیتزا” یا “رانندگی” ضروری نیست، زیرا افراد انگلیسی زبان از کلمات روزمره استفاده می‌کنند. اما شما می‌توانید بر اساس نیازهای خاص خود، این مهارت‌ها را به تدریج تقویت کنید. مطالعه‌ی بیشتر زمانی مناسب است که زمان اجازه دهد و بهتر است آنها را به عنوان مرحله‌ی آخر یادگیری زبان در نظر بگیرید.

فلش‌کارت‌ها حاوی تبادل زبان انگلیسی برای درک و یادگیری واژگان هستند. هر جعبه شامل ۸۰ فلش‌کارت است که شما بازی‌هایی با آن‌ها انجام می‌دهید، به گونه‌ای که با تمرکز روی آن‌ها تا زمانی که به خاطر بسپارید، از آن‌ها برای بررسی و یادگیری کلمات جدید استفاده می‌کنید.

با استفاده از کاغذ و مداد، می‌توانید با مجموعه فلش‌کارت‌های روزمره انگلیسی آشنا شوید. می‌توانید صدا و کلمات را مبادله کرده و معنای هر فلش‌کارت را تجربه کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را همراه خود داشته باشید و چندین بار در روز با صدای بلند آن‌ها را تکرار کنید تا در فعالیت‌های روزانه‌تان تمرین کنید. این فعالیت مخصوصاً پس از پایان کلاس و در صورت استرس یا خستگی مفید است.

سوالات متداول:

چگونه می توانم هنگام یادگیری زبان انگلیسی گرامر خود را بهبود بخشم؟

یک روش موثر برای بهبود دستور زبان خود، بازی کردن با کلمات است. می‌توانید با استفاده از فلش کارتها یا تمرین بازی‌های واژگانی، گرامر و تلفظ انگلیسی خود را بهبود ببخشید. با این روش، شما می‌توانید کلمات را به خاطر بسپارید و هنگام نوشتن، از اشتباهات کمتری در استفاده از گرامر و کلمات رنج ببرید.

یک راه عالی برای بهبود دستور زبان، اشتباه کردن است. زیرا با اشتباه کردن، تعداد زیادی از خطاها ایجاد می‌شود که با رفع آنها می‌توان بهبود چشم‌گیری در دستور زبان داشت. هنگام تمرین، بر روی هر نوع کلمه تمرکز کنید زیرا یادگیری کلمات نسبت به بخش‌های دیگر گرامری آسان‌تر است و به سرعت می‌توانید آنها را به خاطر بسپارید و به آنها مسلط شوید.

بهترین راه برای یادگیری سریع انگلیسی چیست؟

استفاده از پادکست و محتوای صوتی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی بسیار موثر است. این روش به شما کمک می‌کند بهتر از تکان دادن زبان و گفتن جملات بی‌معنی، به طور واقعی زبان را درک و استفاده کنید.

زمانی که به پادکست‌ها گوش می‌دهید و محتوای صوتی را گوش می‌دهید، به طور موازی با یادگیری لغات و عبارات، گرامر را نیز یاد می‌گیرید. این روش باعث بهبود مهارت‌های شنیداری شما نیز می‌شود و با داشتن محتوای متنوع، به بهبود دایره لغات شما کمک می‌کند.

یک زبان‌آموز مبتدی همانند یک کودک زبان‌آموز است، که در حال یادگیری کلمات ابتدایی و عبارات ساده است. اما واقعیت این است که زبان انگلیسی فقط یکی از صدها زبان موجود در جهان است. با بیش از ۵۹ میلیون نفر به عنوان گویشوران بومی، انگلیسی یکی از زبان‌های پرکاربرد جهان است و هر روز توسط میلیون‌ها نفر به عنوان زبان دوم یا خارجی یادگرفته می‌شود.

به طور کلی، یادگیری سریع زبان انگلیسی امکان‌پذیر است اگر با محتوای مناسبی مثل مقالات مورد اشاره آشنا شوید. این مقالات به شما راهنمایی می‌کنند که چگونه بهترین استفاده را از منابع آموزشی برای شروع سریع یادگیری انگلیسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا