سبک زندگی

راهنمایی برای ایجاد زیبایی و هماهنگی در دکوراسیون داخلی

1.بزرگترین فرشی را که می توانید پیدا کنید بخرید

فرش می‌تواند کارهای زیادی برای یک اتاق انجام دهد. موریس می‌گوید: “آنها مبلمان را آسیاب می‌کنند، به آکوستیک کمک می‌کنند و بافت را اضافه می‌کنند. حتی اگر فضای کوچکی را تزئین می‌کنید، اغلب ارزش خرید یک فرش واقعاً بزرگ را دارد.”

هلویگ می‌گوید: “بزرگترین فرشی را که می‌توانید پیدا کنید، دریافت کنید. به نظر می‌رسد خلاف واقع شود، اما یک فرش کوچک در یک فضای کوچک همیشه بر اندازه اتاق تأکید می‌کند.”

و هانتمن موافق است: “من هرچه فرش بزرگتر باشد، در نهایت اتاق بزرگتر به نظر می‌رسد.”

2.به خودتان زمان بدهید تا به قطعات جدید عادت کنید

هر بیانیه‌ساز جدیدی ممکن است کمی به آن عادت کند. Morris می‌گوید: «روزی به چیزهای جدید بدهید تا در آن مستقر شوید. “تغییر می تواند سخت باشد، اما همچنین می تواند کمی زمان ببرد تا یک ویژگی یا قطعه جدید و بهبود یافته در آن جا بیفتد.”

3.برخی از گیاهان را به فضا اضافه کنید

اگر به دنبال راهی آسان برای تغییر فضای خود هستید، می‌توانید روی چند گیاه سرمایه‌گذاری کنید. بل می‌گوید: “هر اتاق باید حداقل یک عضو از پادشاهی گیاهان را در خود جای دهد.”

و اگر مراقبت از گیاهان نقطه قوت شما نیست، به یاد داشته باشید که گیاهان زنده تنها گزینه شما نیستند. تیلور توصیه می‌کند که “گل‌های تازه، گیاهان گلدانی، شاخه‌ها را به طبیعت اضافه کنید”. این می‌تواند به معنای یک گیاه زنده، یک گیاه خشک یا حتی یک گیاه مصنوعی باشد.

4.فلزات را مخلوط کنید

وارد هر اتاق خانه خود شوید و احتمالاً قطعه های فلزی را خواهید دید: دستگیره های در، کشوها، لوازم خانگی و موارد دیگر. و در حالی که تطبیق این قطعات می تواند جلوه ای چشمگیر ایجاد کند، ترکیب و تطبیق آنها می تواند به همان اندازه عالی به نظر برسد.

Witten می‌گوید: «لطفاً فلزات را در هر اتاق مخلوط کنید. “بله، سخت افزار طلا با وسایل ضد زنگ در آشپزخانه می آید، و نور کروم با وسایل طلایی در حمام.”

5.هرگز قدرت پرده ها را دست کم نگیرید

اگر به دنبال راهی برای بزرگ‌تر، دنج‌تر و جذاب‌تر جلوه دادن فضای خود هستید، می‌توانید به استفاده از مجموعه‌ای از پرده‌ها فکر کنید. کوین اوگارا، طراح داخلی، می‌گوید: “استفاده از پارچه برای پنجره‌ها، درها و کمدها بسیار متحول‌کننده است. این پارچه می‌تواند به افزودن ابعاد به اتاق کمک کند و فضایی شگفت‌انگیز ایجاد کند.”

همچنین، میسی استوارت، مالک و طراح اصلی در شرکت Missy Stewart Designs، با این موضوع موافق است. او می‌گوید: “درمان‌های پنجره بیش از آنچه می‌گیرند، سزاوار توجه هستند. آنها می‌توانند یک اتاق را نرم کنند، محیطی ایجاد کنند، و در صورت آویزان‌سازی صحیح، به اتاق ارتفاع بیافزایند.”

6.روی دیوار تاکیدی ریسک کنید

رنگ پر جنب و جوش و کاغذ دیواری چشمگیر دو راه عالی برای برجسته کردن دیوارهای شما هستند. اما اگر جسورانه بودن با تمام دیوارهایتان کمی سخت به نظر می رسد، در نظر بگیرید که روی یک دیوار ریسک کنید و بقیه را همان طور که هستند رها کنید.

Sherry Hope-Kennedy می‌گوید: «دیوار خالی را تازه کنید». “یک دیوار خالی می تواند باعث شود اتاقی ناتمام به نظر برسد.”

7.راه حل های ذخیره سازی انعطاف پذیر را ذخیره کنید

هنگام خرید راه‌حل‌های ذخیره‌سازی، هم عملکرد و هم انعطاف‌پذیری را در نظر بگیرید. با تعیین آنچه قطعاً نیاز دارید، شروع کنید. امیلی بالتورینیک-ناورو، طراح داخلی، می‌گوید: “ابتداً آن را تمیز و کوچک کنید.” قبل از اینکه بدانید چه چیزهایی را باید ذخیره کنید، در خرید ابزارهای سازمانی مانند سبدها، جعبه‌های شفاف و سایر ظروف اشتباه نکنید.

سپس، چند گزینه انعطاف‌پذیر بپاشید. (به هر حال، نیازهای ذخیره‌سازی شما به مرور زمان تغییر می‌کند.) بالتورینیک-ناورو می‌گوید: “همه‌ما درهم و برهم داریم، بنابراین من عاشق قرار دادن جعبه‌ها روی میز قهوه و یک سبد خالی در جایی نزدیک درب ورودی هستم. این هر دو می‌توانند به عنوان یک پاکسازی سریع از هر گونه درهم و برهمی که در هنگام ورود شرکت غیرمنتظره در اطراف باقی می‌ماند، استفاده شوند!”

8.فضای خود را با کتاب های بزرگ پر کنید

کتاب‌ها علاوه بر اینکه راهی آسان (و اغلب ارزان) برای افزودن کمی به خانه شما هستند، می‌توانند به عنوان شروعگر مکالمه و سرگرمی برای مهمانان خانه شما عمل کنند. برگمن می‌گوید: “همه دوست دارند کتاب‌های میز قهوه‌خوری دیگران را ورق بزنند.”

گفته می‌شود که شما نمی‌خواهید خیلی وحشی شوید. او افزوده است: “بیش از چهار کتاب را بر روی میز قهوه‌خوری در ارتفاع قرار ندهید، در غیر این صورت میز قهوه‌خوری شما به هم ریخته به نظر می‌رسد.”

9.آباژورهای خود را ارتقا دهید

دیگر عاشق چراغ های رومیزی خود نیستید؟ هنوز آنها را عوض نکنید. Faulkner می‌گوید: «اگر چراغ‌های رومیزی را دوست دارید، اما آن‌ها با ظاهری که می‌خواهید در اتاق کار می‌کنند، کار نمی‌کنند، تغییراتی را امتحان کنید. او توصیه می‌کند آباژورهای خود را مبادله کنید، پایه‌های لامپ را با رنگ‌های جدید رنگ آمیزی کنید، یا حتی لامپ‌ها را با طناب بپیچید.

10.از “نقاط کور” به نفع خود استفاده کنید

وقتی به اتاقی وارد می‌شوید، برخی از نقاط آن بیشتر از سایرین قابل مشاهده هستند و می‌توانید از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید.

بل معتقد است: “یکی از مفیدترین مفاهیمی که با مشتریانم به اشتراک می‌گذارم، مفهوم نقاط کور است. نقاط کور هر اتاق، دیواری است که در روی آن قرار می‌گیرد، و هر کدام از دیوارهای مجاور نزدیک به در است.”

بل پیشنهاد می‌دهد از این دیوارهای “پنهان” برای ذخیره کردن دکور کمترین زیبایی‌شناختی استفاده کنید – به سمت تلویزیون‌ها، لوازم خانگی و سایر ملزومات نه چندان زیبا توجه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا