دیزاین

دکوراسیون داخلی و نکته هایی برای علاقه مندان

1-نرم ترین قطعات خود را عوض کنید

تعویض مبلمان ممکن است سخت (و گران‌قیمت) باشد. اما جابجایی اقلام نرم‌تر – مانند بالش و پتو – بسیار آسان‌تر است.

Massimo Buster Minale، یکی از بنیان‌گذاران Buster & Punch، می‌گوید: “شما می‌توانید یک اتاق را کاملاً با تغییر مبلمان نرم خود تغییر دهید. این بیانیه دکور بسیار متحول کننده است. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه این را تغییر دهید زیرا فصول در طول سال تغییر می‌کند بدون نیاز به تغییر دکوراسیون کل خانه.”

2-نمایش آنچه جمع آوری می کنید

اگر کلکسیونر مشتاق هر چیزی هستید، مجموعه های خود را به دکور تبدیل کنید. Cortney و Robert Novogratz، طراحان داخلی می‌گویند: «مجموعه‌ای از تقریباً هر چیزی می‌تواند به یک خانه شخصیت بیافزاید».

طراحان توصیه می کنند همه چیز از وسایل ورزشی قدیمی و کتاب های کمیک کلاسیک گرفته تا لحاف های قدیمی و صفحات وینیل را به نمایش بگذارند. تا زمانی که مال شماست و دوستش دارید، باید در فضای شما عالی به نظر برسد.

3-لایه های مختلف درمان پنجره

درمان های پنجره می تواند تفاوت چشمگیری در هر اتاق ایجاد کند. و به یاد داشته باشید، لازم نیست فقط به یک نوع بچسبید.

Petrie می گوید: “در خانه شما، نور طبیعی را می توان با لایه بندی پنجره های مختلف افزایش داد.” جفت کردن مجموعه‌ای از پرده‌های بافت‌دار با پرده‌های شفاف یا پرده‌های ضخیم می‌تواند راهی عالی برای کاربردی‌تر و پویاتر کردن فضای شما باشد.

4-از تخته های فوم برای احساس رنگ های جدید رنگ استفاده کنید

انتخاب رنگ ممکن است سخت باشد، زیرا یک رنگ می‌تواند در زمان‌های مختلف روز یا زمانی که چراغ‌های مختلف روشن می‌شوند، بسیار متفاوت به نظر برسد. اما Jennifer J. Morris، طراح داخلی، ترفند هوشمندانه‌ای دارد که می‌تواند به شما کمک کند در انتخاب رنگ خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

او می‌گوید: “من واقعاً مشتریانم را تشویق می‌کنم که وقت بگذارند، چند تخته فوم رنگ کنند و در صورت امکان در طول روز در اتاق حرکت کنند. فاکتورهای زیادی وجود دارد که بر درک ما از یک رنگ تأثیر می‌گذارد – سایه‌ها، زمان روز و زمان سال. رنگ می‌تواند تأثیر زیادی بر فضا و احساسات شما داشته باشد. ارزش وقت گذاشتن را دارد.”

5-فقط روی مواردی سرمایه گذاری کنید که قصد دارید سال ها مالک آن باشید

هنگام خرید مبلمان، قطعات سرمایه‌گذاری را در اولویت قرار دهید – اقلامی که برای سال‌های آینده می‌خواهید. Heather McKeown می‌گوید: “یکی از بهترین توصیه‌هایی که در زمینه طراحی داخلی دریافت کرده‌ام این بود که: ‘فقط چیزی را بخرید که قصد دارید برای 10 تا 20 سال آینده داشته باشید.'” “به جای خرید محصولات مد روز که در چند ماه یا چند سال پرت می‌شوند، روی قطعات کمتری سرمایه‌گذاری کنید که قلب شما را آواز بخوانند.” و براکت موافق است: “بهترین ها را بخرید و فقط یک بار گریه کنید.”

6-سه تایی تزئین کنید

هنگامی که فضای خود را با دکوراسیون پر می‌کنید، تزئین سه نفره می‌تواند مفید باشد. Burgmann می‌گوید: “وقتی افراد تعداد زیادی قطعه در خانه خود دارند که به‌طور پراکنده پراکنده می‌شوند، چشم‌ها غرق می‌شوند و نمی‌دانند به کجا نگاه کنند.” او توصیه می‌کند سه مورد را با هم گروه بندی کنید و آنها را در ارتفاعات کمی متفاوت قرار دهید.

او می‌گوید: “وقتی آنها در گروه‌های سه تایی قرار می‌گیرند، چشم به سمت بالاترین قطعه کشیده می‌شود و به سمت پایین حرکت می‌کند.” “به این ترتیب، شما در واقع همه آن قطعات زیبا را در خانه خود به نمایش می‌گذارید، به جای اینکه اجازه دهید قطعات دکور برای جلب توجه با یکدیگر رقابت کنند.”

7-راهروی خود را ارتقا دهید

راهرو شما ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام تزیین خانه خود به آن فکر می‌کنید، اما به اندازه بقیه فضای شما سزاوار توجه است.

Petrie می‌گوید: “هنگام تزئین خانه، اغلب راهروها نادیده گرفته می‌شوند. جذاب‌تر کردن راهرو فوراً حال و هوای خانه‌تان را تغییر می‌دهد و از لحظه‌ای که وارد آن می‌شوید، احساس شادی بیشتری خواهید کرد.” در نظر بگیرید که رنگ خود را با رنگی سرگرم‌کننده ترکیب کنید، مقداری هنری جسورانه آویزان کنید، یا کاغذدیواری جذابی قرار دهید.

8-به دمای رنگ نورپردازی خود توجه کنید

هنگام تهیه روشنایی، به تعداد وسایل و روشنایی آنها توجه کنید. مک کیون می گوید: “دمای رنگ نورپردازی، همه چیز است. برای من، کیفیت نوری که از منبع نور ساطع می‌شود، مهم‌تر از طراحی خود دستگاه نور است.”

Chiu موافق است: “داشتن نورهای کافی با دمای رنگ مناسب می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.”

Chiu توصیه می‌کند که برای آشپزخانه‌تان از چراغ‌های خنک‌تر و روشن‌تر (حدود 3000 کلوین) استفاده کنید و برای اتاق‌های دنج‌تر خانه‌تان، از نورهای گرم‌تر و ملایم‌تر (حدود 2700 کلوین) استفاده نمایید.

9-فریم های خود را ساده کنید

یک راه آسان برای کاهش درهم و برهمی بصری؟ تمام قاب های خانه خود را یک رنگ کنید. یینگ ریوز می‌گوید: «این انتخاب کوچک، اما عمدی، دگرگون‌کننده است، زیرا بر موضوع تأکید می‌کند، نه اینکه شی خاصی آن را نمایش دهد». “دلیلی وجود دارد که چرا موزه ها همه چیز را به رنگ سفید قاب می کنند.”

البته این به معنای دوری کامل از فریم های سرگرم کننده نیست. او می افزاید: «شروع با یک پالت فریم های تک رنگ به شما یک پس زمینه محکم برای ساختن و انعطاف پذیری برای تغییر دادن چیزها در اطراف می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا