سبک زندگی

راهنمایی‌های مهم برای چیدمان منزل به شیوه‌ای کارآمد و زیبا

1.صفحات سوئیچ خود را روشن کنید

از کوچکترین جزئیات در فضای خود غافل نشوید. هنگام ارتقاء، حتی عناصر کوچک مانند کلیدهای چراغ و روکش های خروجی می توانند ظاهر و احساس فضای شما را تغییر دهند.

Zoe Warren، مشاور طراحی می‌گوید: «برای اینکه اتاقی متفاوت به نظر برسد، نیازی به ایجاد تغییرات بزرگ ندارید». “چیزی به سادگی تغییر کلیدهای چراغ می تواند تفاوت را ایجاد کند.” او توصیه می کند که گزینه های تمام سفید خود را با چیزی رنگارنگ، طرح دار یا بافت عوض کنید.

2.به دنبال راه های خلاقانه برای افزودن نور طبیعی بیشتر باشید

اگر نور طبیعی کافی به شما داده نشده است، زندگی در تاریکی تنها گزینه شما نیست. چند ترفند هوشمندانه وجود دارد که می توانید برای افزایش میزان جریان نور از طریق ویندوز خود امتحان کنید.

Petrie می گوید: «نگاه کردن به بیرون و دیدن اینکه آیا درختان و درختچه ای پنجره های شما را پوشانده اند مفید است. اگر وجود دارد، آنها را اصلاح کنید – یا آنها را با گزینه های کوچکتر جایگزین کنید.

ترفند دیگر؟ او می گوید: «پنجره های خود را کاملا تمیز کنید. “شما از اینکه چقدر تفاوت ایجاد خواهد کرد شگفت زده خواهید شد!”

3.همه چیز را در یک ارتفاع نشان ندهید

هنگام آویزان کردن آثار هنری، چیدمان مبلمان و نمایش دکور، حتماً با ارتفاع بازی کنید. اقلام بلندتر را با اقلام کوتاه‌تر جفت کنید و جای دکور دیوار را تغییر دهید.

Helwig می‌گوید: «هیچ چیز بیشتر از لوازم جانبی که از یک طرف سطح به سمت دیگر ارتفاع یکسان دارند، طراحی زیبا را از بین نمی‌برد». وقتی اقلامی را که شکل، اندازه و به خصوص ارتفاع متفاوتی دارند مخلوط می کنید، علاقه، عمق و حرکت ایجاد می کنید. هر بار کار می کند.»

4.مبلمان خود را با هم ترکیب و مطابقت دهید

چیدن یک ست مبلمان همسان می تواند راهی آسان برای چیدمان فضای شما باشد. اما اگر هدف شما ایجاد یک فضای داخلی پویا است، اقلامی را در نظر بگیرید که کاملاً مطابقت ندارند.

Caroline Brackett، می‌گوید: «مردم اغلب درگیر چیزهایی هستند که مطابقت دارند و توجه کافی به یک کنتراست سالم ندارند. کنار هم قرار دادن مواد، سبک‌ها، بافت‌ها و حتی دوره‌ها در هر فضا مهم است. فکر و قصد اضافی – و اغلب زمان صرف شده – برای انتخاب یک اتاق ارزشش را دارد.

و اگر قبلاً یک مجموعه مبلمان همسان خریده اید، هنوز گزینه هایی دارید. Marie Taylor، دکوراتور خودآموز می‌گوید: «اگر واقعاً عاشق یک ست هستید، چند قطعه مکمل بیاورید که یکنواختی را از بین می‌برد.

5.یک مُد غیرمنتظره اضافه کنید

یک راه عالی برای افزودن شخصیت به فضا؟ کاری شگفت انگیز انجام دهید

Erin Coren، طراح داخلی در Curated Nest، می‌گوید: «برای متمایز کردن یک اتاق، یک مورد غیرمنتظره اضافه کنید که جذابیت خاصی ایجاد می‌کند. “این را می توان با اضافه کردن یک تکه مبلمان با سبک متفاوت، یک چراغ روشنایی بزرگ یا یک دیوار کانونی از کاغذ دیواری انجام داد.”

6.برای ورود خود تلاش کنید

اولین چیزی که هر کسی هنگام پا گذاشتن در خانه شما می بیند؟ ورودی شما بنابراین مقداری زمان و تلاش صرف کنید تا اولین تاثیر را به حساب آورید.

Joe Cangelosi، طراح داخلی می گوید: «وقتی وارد می شوید، مناظری که می بینید باید پذیرای شما و مهمانتان باشد. او توصیه می کند که یک میز برجسته را با یک کاسه برای کلیدهای خود جفت کنید – و یک آینه که می توانید قبل از خروج از خانه برای بررسی خود استفاده کنید.

او می افزاید: «اگر کمی به آن فکر کنید، عملکرد و زیبایی می توانند به طور هماهنگ در خانه شما وجود داشته باشند

7.فضای سفید را در آغوش بگیرید

هنگام تزیین، به یاد داشته باشید که لازم نیست هر گوشه ای را بسازید. Pam Faulkner، طراح داخلی خانه می گوید: «فضای منفی یا دیوارهای خالی برای استراحت چشم و ذهن مورد نیاز است.

با در آغوش گرفتن فضای منفی، می توانید شلوغی را کاهش دهید و توجه بیشتری را به مواردی که به نمایش گذاشته اید جلب کنید.

8.چند شیء احساسی درست کنید

فضای شما باید احساس کند که مال شماست. بنابراین، به جای انباشتن اقلام جدید، به دنبال راه هایی برای گنجاندن اقلامی باشید که از قبل دارید.

Kristin Bartone، طراح داخلی می‌گوید: «بهترین توصیه‌ای که به مشتریانم می‌کنم این است که چیزهایی را که در حال حاضر دارند و دوست دارند در فضای خود و راه‌حل نهایی طراحی خود بگنجانند. این می تواند میراث خانوادگی، لوازم مورد علاقه یا آثار هنری باشد که از سفر برداشته شده است، یا سایر مواردی که باعث لبخند مشتری می شود.

Jessica Davis، طراح اصلی JL Design، موافق است. او توصیه می کند حداقل یک مورد احساسی را در طرح دکوراسیون خود بگنجانید. او می‌گوید: «حداقل با یک مورد که برای شما معنی دارد تزئین کنید.

9.آینه های خود را متفکرانه آویزان کنید

آینه ها به هر اتاق اضافه می شوند. اما قبل از اینکه یکی را آویزان کنید، لحظه ای را در نظر بگیرید که چه چیزی را منعکس می کند. فاکنر می‌گوید: «وقتی آینه‌ای را به دیوار آویزان می‌کنید، مراقب انعکاس آن باشید. “در بالای مانتل، آیا پنکه سقفی یا هشدار دود را منعکس می کند؟ آیا در اتاق خانواده، زمین بسکتبال همسایه را منعکس می کند؟» او توصیه می کند دقیقاً در جایی که می خواهید آینه را آویزان کنید بایستید و به آنچه روبروی خود است نگاه کنید.

و به یاد داشته باشید، شما نیز می توانید از این قانون به نفع خود استفاده کنید. پتری می‌گوید: «آینه‌ها راهی عالی برای بازتاب نور طبیعی در اطراف اتاق هستند. “اگر آنها را روی دیوار مجاور یک پنجره یا در شیشه ای قرار دهید، چشم را فریب می دهد و فکر می کند اتاق بزرگتر است و نور طبیعی را مستقیماً به اتاق می تاباند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا